Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Gość - 8 2 - Godzilla vs Kong - 6 3 - Następny jesteś ty - 4 4 - Naprawdę straszna śmierć - 3 5 - Blair Witch - 3 .